242 Inter Milan Drakt Freder

Post Reply
LonniePi
NDOP UG41

242 Inter Milan Drakt Freder

Post by LonniePi »

491 liverpool drakter Jannie
James Maddison heeft Manchester United hoop geboden in hun voortdurende streven naar meer creatief talent, waarbij de spelmaker van Leicester toegeeft dat het tijd is voor hem om grote trofeeën binnen te halen. De international van Engeland is nauw verbonden met een verhuizing met veel geld naar Old Trafford en, als een supporter liverpool drakter van de United-jeugd, spreekt Maddison duidelijk de mogelijkheid aan om de Rode Duivels te vertegenwoordigen. Hij is echter gebonden aan een langetermijncontract in het King Power Stadium en heeft geen indicatie gegeven dat hij binnenkort voor een transfer zal pushen.De 23-jarige heeft Leicester echter gewaarschuwd dat aan zijn persoonlijke ambitie moet worden voldaan om hem in zijn huidige omgeving te houden, met een trofeekast in zijn huis die moet worden gevuld. Maddison vertelde Thierry Henry en Cesc Fabregas tijdens een Instagram Live-discussie voor PUMA-voetbal: 'Het is pas de afgelopen twee jaar echt gekomen, maar mijn grootste doel is nu om trofeeën te winnen. Maddison geeft fotballdrakt manchester united toe dat hij zich heeft laten inspireren door een aantal spelers met benijdenswaardige medaillecollecties, met billige fotballdrakter Manchester City's WK-winnende middenvelder David Silva onder degenen die hij hoopt te evenaren. Hij voegde eraan toe: 'Toen ik doorkwam en naar de Premier League keek, was hij degene die me echt hielp toen ik het spel goed begon te begrijpen.
Post Reply